duminică, 31 mai 2009

În gând...în realitate

În gând citesc, în gând zbor deasupra norilor, în gând dansez vals şi foxtrot, în gând scriu poveşti vesele, în gând sunt un fluture movaliu ce trăieşte mai mult de o zi, în gând zâmbesc şi mă îndrăgostesc de personaje de desene animante, în gând am ureche muzicală şi ştiu să cânt la pian, în gând am un cal sur pe care îl cheamă Light-Star, în gând dansez în cluburi aerisite, în gând flirtez cu acelaşi personaj desenat, în gând dacă aş fi tristă doar aş zâmbi, în gând norii se risipesc la o bataie de călcâi, în gând ploaia e mai caldă, în gând aş urî două secunde apoi aş zâmbi suav, în gând lucrurile nu au sfârşit, în gând se va interzice prin lege folosirea sms-ului, în gând nu ar durea nimic, în gând rămân doar cu gândul

În realitate am uitat persoanejele din carte, în realitate merg pe asfalt încins şi mă lovesc de oameni grăbiţi, în realitate sunt împiedicată şi dansez haotic, în realitate poveştile au devenit pentru o vreme cenuşii, în realitate nu sunt perfectă, sunt doar eu, în realitate personajele dezamăgesc, de îndrăgosteală nici nu poate fi vorba, în realitate cânt singură în cameră sau în club când nu aude nimeni, în realitate merg cu autobuzul obosit şi fără nume, în realitate clubururile sunt aglomerate şi pline de băgători de seamă neatractivi, în realitate flirtez cu prea multe persoane încât am obosit, în realitate tristeţea se lasă cu lacrimi şi nu dispare la un semn de pană, în realitate norii sunt ameninţători, în realitate picăturile de ploaie sunt reci dar firesc de amuzante, în realitate nu ştiu să urăsc doar să-mi fie ciudă pe mine, în realitate toate lucrurile frumoase se sfârşesc la un moment dat, în realitate e mai uşor să te ascunzi în spatele unor litere, în realitate m-am obişnuit cu durerea, în realitate rămâne realitatea

2 comentarii:

  1. Realitatea eşti tu, tu poţi fi veselă, realitatea poate fi veselă, realitatea trebuie să te facă mândră că eşti tu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranta noi ne facem realitatile, uneori mai dam si gres si nu ne lasam himerele sa fie ce stiu ele mai bine sa faca, sa existe in imaginatie. Realitatea va fi cat de curand la fel de vesela si incantatoare ca de obicei, sau poate chiar a devenit...ma simt onorata ca ma citesti asa de consecvent :)

    RăspundețiȘtergere