vineri, 2 ianuarie 2009

Dacă aş avea

Dacă aş avea o casă de papuşi nu aş mai avea pe unde să trec.
Dacă aş avea o maşină nu aş avea unde s-o parchez.
Dacă aş avea o portocală aş mai lua încă una şi aş face două portocale.
Dacă aş avea un stilou mi-aş aduce aminte de copilărie când mă mozoleam de cerneală pe uniformă.
Dacă aş avea o pagină goală nu aş sti cu ce să încep.
Dacă aş avea creioane colorate m-aş amăgi degeaba că de desenat tot n-aş avea cum să ştiu.
Dacă aş avea un pian probabil nu mi-aş mai dori atât de mult să invăţ să cânt la el.
Dacă aş avea un pic cap aş avea unde să-mi bag minţile.
Dacă aş avea curaj aş vrea să-i zic că niciodată nu va mai fi cum a fost.
Dacă aş avea cookies le-aş mânca cu lapte cu cacao (am covrigi pe care o să-i mănânc cu ceai)
Dacă aş avea prea mulţi prieteni n-aş şti pe cine să sun prima dată când fac o năzbâtie
Dacă aş avea chef să-l aud l-aş suna
Dacă aş avea poftă de ciocolată aş răbda
Dacă aş avea dor mi l-aş potoli

Un comentariu:

  1. Un post scump de la o fata mai dulce decat un mar caramelizat - Keep up the good work cu doza de optimism zilnica :-*

    RăspundețiȘtergere